尬叉

叫做godX未免也太狂妄了,於是叫做尬叉。

是立志畫滿社會課本的男人,結果現在全都在翻譯外國搖滾金屬音樂。

對於地理有一點興趣,雜七雜八的寫作和評論在這裡也找得到。

搜尋此網誌

2022年10月11日 星期二

Papa Roach - Kill the Noise [中文歌詞]

 第二百七十八次中文翻譯

"Kill The Noise" by Papa Roach

Album: Ego Trip (2022)







(這個專輯封面有種1990年代油畫感很重的卡通的感覺)



lyrics:


I just feel like I'm channeling something

(口白) 總覺得我在引導些什麼

Kill the noise

消滅噪音


No love, no feelings

沒有愛,沒有感覺

I choke on the air I'm breathing

我被自己呼吸的空氣噎住

Undone, unhealing

一團亂,無法撫平

Ain't nobody stopping the bleeding

沒有人可以阻止血流


Deaf with demons on both sides

兩邊魔鬼的噪音使我耳聾

Can't think, no angel left insight

無法思考,沒有天使在我眼前

Chained to this static in my mind

被死死束縛在腦海中

And I can't hide

隱藏不了--


This rage, I just can't escape

我的憤怒,我無法逃避

Screaming at my face

在我面前的喊叫

So loud I can't hear my voice

過於大聲,我聽不見自己的聲音

Breaking through my mistakes

穿透了我的過錯

Free fall into grace, I'm not insane

直直墜落失去庇佑,我沒有瘋

It's time to kill the noise

是時候消滅噪音了!

-Kill the noise-

-消滅噪音-


My scars keep screaming

我的傷痕還在大叫

I live through the pain for a reason

我度過這些痛苦是有意義的

My god, my anger

我的信仰,我的憤怒

It drags me down like an anchor

就像重錨將我拖入水裡


Deaf with demons on both sides

兩邊魔鬼的噪音使我耳聾

Can't think, no angel left insight

無法思考,沒有天使在我眼前

Chained to this static in my mind

被死死束縛在腦海中

And I can't hide

無法掩飾--


This rage, I just can't escape

我的憤怒,我無法逃避

Screaming at my face

在我面前的喊叫

So loud I can't hear my voice

過於大聲,我聽不見自己的聲音

Breaking through my mistakes

穿透了我的過錯

Free fall into grace, I'm not insane

直直墜落失去庇佑,我沒有瘋

It's time to kill the noise

是時候消滅噪音了!


Shut up

Shut up

閉嘴、閉嘴! 


This rage, I just can't escape

這股憤怒,我無法逃避

Screaming at my face

在我面前的喊叫

So loud I can't hear my voice

過於大聲,我聽不見自己的聲音

Breaking through my mistakes

穿透了我的過錯

Free fall into grace, I'm not insane

直直墜落失去庇佑,我沒有瘋

It's time to kill the noise

是時候消滅噪音了!

-Kill the noise-

-消滅噪音-


Breaking through my mistakes

直直穿過我的過錯

Free fall into grace, I'm not insane

直到墜落失去庇佑,我沒有瘋

沒有留言:

張貼留言

留言時順便追蹤一下我的FB和IG吧!
https://www.facebook.com/godxtaiwan.blogspot.tw
https://www.instagram.com/godxradio/