尬叉

叫做godX未免也太狂妄了,於是叫做尬叉。

是立志畫滿社會課本的男人,結果現在全都在翻譯外國搖滾金屬音樂。

對於地理有一點興趣,雜七雜八的寫作和評論在這裡也找得到。

搜尋此網誌

2023年7月29日 星期六

Godsmack - Changes [中文歌詞]

 第三百零三次中文翻譯

"Changes" by Godsmack

Album: Faceless (2003)




Faceless一專真的是被嚴重低估的一張專輯,沒有一首遜的

這首不知為何是spotify流量最低的一首,但我滿喜歡的






lyrics:


All or nothing

全拿或一無所獲

It sometimes lies between what's undecided

它有時是在未被決定的灰色地帶

And all for nothing

而一切是徒勞

It seems I'm wasting my time

看起來我在浪費我的時間

Don't look down on me

別看輕我了

Like I don't know anything that I've been doing

好像我不知道自己做過哪些事一般

You talk down to me

你唱衰我

It's time you take a better look inside

你好好看仔細的時候到了


I'll never be the same 

我不會再一成不變

I'm moving back onto my ways

我把一切導回正軌

I'm looking for changes... 

我正在尋求改變

to better my way

讓自己更好


Bow down to me

對我鞠躬

Taken your pride and stuff it down inside

奪走你的自傲,把它塞到內心深處

Vows are ruined,

誓言都沒用了

losing my faith, losing time

失去信仰,虛度光陰

Better off you than me

該走的是你

I just can't stand another day when you're in my way

我一刻也無法忍受你阻礙我的道路

A long time brewing

經過長時間的醞釀

It's time you kiss your ass goodbye

把你一屁股踹開的時候到了


I'll never be the same 

我不會再一成不變

I'm moving back onto my ways

我把一切導回正軌

I'm looking for changes... 

我正在尋求改變

to better my way

讓自己更好


I'll never be the same 

我不會再一成不變

I'm moving back onto my ways

我把一切導回正軌

I'm looking for changes... 

我正在尋求改變

to better my way

讓自己更好


I'll never be the same

我不會再一成不變

I'm moving back onto my ways

我把一切導回正軌

I'm looking for changes

我正在尋求改變

I'll never be the same

我不會再一成不變

I'm moving back onto my ways

我把一切導回正軌

I'm looking for changes

我正在尋求改變


I'm looking for changes

我正在尋求改變

to better my way

讓自己更好


to better my way

讓自己更好

to better my...

讓自己

沒有留言:

張貼留言

留言時順便追蹤一下我的FB和IG吧!
https://www.facebook.com/godxtaiwan.blogspot.tw
https://www.instagram.com/godxradio/