尬叉

叫做godX未免也太狂妄了,於是叫做尬叉。

是立志畫滿社會課本的男人,結果現在全都在翻譯外國搖滾金屬音樂。

對於地理有一點興趣,雜七雜八的寫作和評論在這裡也找得到。

搜尋此網誌

2023年7月28日 星期五

Godsmack - I Fucking Hate You [中文歌詞]

 第三百零二次中文翻譯

"I Fucking Hate You" by Godsmack

Album: Faceless (2003)






上次更新時是Crying like a bitch,今天繼續來老天發威,直接跟你早就想臭幹譙的人說I Fucking hate you啦!






lyrics:

For everything you do

你做的任何事

I'd like to swallow you

我都只想吞了你

And everyday I'm gonna blame you

每天我都想怪罪於你

And even if you justify

倘若你還想狡辯

Every fucking bullshit lie

每個天殺的鬼話連篇

It only make me want to break you

這只會讓我想把你揍爆


You pull me down

你拖我下水

And you crucify my name

還重創我的名聲

You make me insane

你快把我逼瘋了

It's broken now

一切都毀了

Don't ever look my way

你最好別望向我這邊

Don't even think I'm playing

不要以為我只是說說


'Cause I fucking hate you

因為恁爸他媽恨透你了!

You're such a liar!

你這個騙子!

And I'd love to hang you

我想要把你吊起來

You're all the same to me

你對我而言都一樣


When you repeatedly

當你一而再再而三

Take advantage of me

從我身上拿走好處

The only thought I get of you sicken me

我從你身上感受到的只有噁心

Everybody knows you're fake

大家都知道你超假

You're everything I fucking hate

你最他媽讓我討厭

And I'm everything that you could never be

而我是你無法企及的人


You pull me down

你拖我下水

And you crucify my name

還重創我的名聲

You make me insane

你快把我逼瘋了

It's broken now

一切都毀了

Don't ever look my way

你最好別望向我這邊

Don't even think I'm playing

不要以為我只是說說


'Cause I fucking hate you

因為恁爸他媽恨透你了!

You're such a liar!

你這個騙子!

And I'd love to hang you

我想要把你吊起來

You're all the same to me

你對我而言都一樣

'Cause I fucking hate you

因為恁爸他媽恨透你了!

You're such a liar!

你這個騙子!

And I'd love to hate you

我就是要恨你

You're all the same to me

你對我而言都一樣

(Fuck you) *4

去你的


You pull me down

你拖我下水

And you crucify my name

還重創我的名聲

You make me insane

你快把我逼瘋了

It's broken now

一切都毀了

Don't ever look my way

你最好別望向我這邊

Don't even think I'm playing

不要以為我只是說說


'Cause I fucking hate you

因為恁爸他媽恨透你了!

You're such a liar!

你這個騙子!

And I'd love to hang you

我想要把你吊起來

You're all the same to me

你對我而言都一樣

'Cause I fucking hate you

因為恁爸他媽恨透你了!

You're such a liar!

你這個騙子!

And I'd love to hate you

我就是要恨你

You're all the same to me

你對我而言都一樣

(Fuck you) *4

去你的!




沒有留言:

張貼留言

留言時順便追蹤一下我的FB和IG吧!
https://www.facebook.com/godxtaiwan.blogspot.tw
https://www.instagram.com/godxradio/