尬叉

叫做godX未免也太狂妄了,於是叫做尬叉。

是立志畫滿社會課本的男人,結果現在全都在翻譯外國搖滾金屬音樂。

對於地理有一點興趣,雜七雜八的寫作和評論在這裡也找得到。

搜尋此網誌

2018年8月5日 星期日

Papa Roach - Burn [中文歌詞]

第六十六次中文翻譯
"Burn" by Papa Roach
Album: Time For Annihilation: On the record & On the road (2010)





lyrics:

I didn't know you were a fake
我原本不懂  你有多虛偽
Every lie straight to my face
一句句謊言  直指我的臉
So blind, I could not see
謊言令我看不清
right behind the back you stabbed me
在背後你捅我一刀
Should've known that you were a bitch
早該知道  你是個婊子
Shut up, you're making me sick
閉嘴  你超噁心
Little man and you're nothing like me
你這小人  別拿我比
Lying, cheating, so deceiving
說謊作弊  只會欺騙
I trusted you, broke me down
我信任你  你弄垮我
And you screwed me over
被你ㄘㄨㄥˋ康千百遍

Don't try to deny it
別想要否認
You cannot hide it
你躲不了的
I'll be ignited when I get to watch you
被我逮到機會  我會把你
Burn! Burn! Burn!
燒! 燒! 燒!
I wanna watch you
我要看著你
Burn! Burn! Burn!
燒! 燒! 燒!
I wanna watch you burn
我要看著你燃燒
You're gonna get what you deserve
你即將罪有應得
I wanna watch you burn
我要看著你燃燒

You turn me inside out
你搞得我  暈頭轉向
My world is upside down
我的世界  上下顛倒
You're not hurt are you happy now
你沒中傷  現在爽了沒
Looking over your shoulder fucking me over
每天提心吊膽只為了陷害我
I trusted you, sold me out
我信任你  你出賣我
This is far from over
我的復仇才正要開始

Don't try to deny it
別想要否認
You cannot hide it
你躲不了的
I'll be ignited when I get to watch you
被我逮到機會  我會把你
Burn! Burn! Burn!
燒! 燒! 燒!
I wanna watch you  Burn! Burn! Burn!
我要看著你  燒! 燒! 燒!
I wanna watch you  Burn! Burn!
我要看著你  燒! 燒! 
I wanna watch you burn
我要看著你燃燒
You're gonna get what you deserve
你即將罪有應得
You never learn! Yeah!
但你永遠學不到教訓!
Your time has come now it's your turn
惡有惡報  現在輪到你了
I watch you burn
我看著你燒

Burn! Burn! Burn!
燒! 燒! 燒!
I wanna watch you  Burn! Burn! Burn!
我要看著你  燒! 燒! 燒!
I wanna watch you burn
我要看著你燃燒
You're gonna get what you deserve
你即將罪有應得
You never learn! Yeah!
但你永遠學不乖!
Your time has come now it's your turn
惡有惡報  現在輪到你了
I wanna watch you  Burn! Burn! Burn!
我要看著你  燒! 燒! 燒!
I wanna watch you  Burn! Burn! Burn!
我要看著你  燒! 燒! 燒!
I wanna watch you burn.
我要看著你被燒


------
(looking over your shoulder) fucking me over那句
其實網路上有許多種翻譯
雖然小弟本人我覺得那句開頭是n 然後有your
但聽不太出來,故採用意思感覺最符合的翻譯
歡迎各位提供那句歌詞

沒有留言:

張貼留言

留言時順便追蹤一下我的FB和IG吧!
https://www.facebook.com/godxtaiwan.blogspot.tw
https://www.instagram.com/godxradio/