尬叉

叫做godX未免也太狂妄了,於是叫做尬叉。

是立志畫滿社會課本的男人,結果現在全都在翻譯外國搖滾金屬音樂。

對於地理有一點興趣,雜七雜八的寫作和評論在這裡也找得到。

搜尋此網誌

2020年2月12日 星期三

Breaking Benjamin - You Fight Me [中文歌詞]

Phobia完備計畫(6/6)
第一百三十五次中文翻譯
"You Fight Me" by Breaking Benjamin
Album: Phobia (2006)


這是這次Phobia完備計畫的最後一首
Here we are跟這首You fight me都是比較輕盈的歌
原本我對這首超陌生
不過聽到後來很愛主歌時陪襯的嘶吼,讓這首歌聽起來更有趣(?




lyrics:



You fight me, flat on my lonely face I fell
你跟我吵架,我輸得一敗塗地
Finding in the end I lived well
寂寞的我只想好好對待自己
In light of the life that I have found
基於我過往生活的標準來看
It's coming down
這段關係要崩壞了
I don't know what isn't real
我不懂哪些是真是假
But it's easy to beat me, suck it in!
但把我擊潰是很簡單沒錯 (走不了了!)
Life is sink or swim,
人生就是浮沉之間
love is blinding, no surviving
愛很盲目,不留活口
I don't know what I want to be yet
我還不曉得我想成為什麼
But I can show that I need to see this
但我可以告訴你我急需知道
No time for lies and empty fights
沒時間聽你撒謊五四三
I'm on your side
跟你同陣線就對了

Can we live a life of peace and happiness?
我們可以度過和平又幸福的生活嗎?
I don't think so
才不呢!
No denying I am scared to lose the things I love
不否認我就是那種害怕失去的人
I'm in control
我控制得住

This is how, this is how it's going end
這就是,這就是為何我們會結束
This is how, this is how it's going end, end~
這就是,這就是為何我們會結束

Everyone is waiting here for everyone, leave me alone
感覺每個人都在等另個人,讓我靜一靜吧

This is how, this is how it's going end
這就是,這就是為何我們會分手
This is how, this is how it's going end
這就是,這就是為何我們會分手
This is how, this is how it's going end
這就是,這就是為何我們會分手
NO!!!

This is how, this is how it's going end, end~
這就是,這就是為何我們會分手

沒有留言:

張貼留言

留言時順便追蹤一下我的FB和IG吧!
https://www.facebook.com/godxtaiwan.blogspot.tw
https://www.instagram.com/godxradio/