尬叉

叫做godX未免也太狂妄了,於是叫做尬叉。

是立志畫滿社會課本的男人,結果現在全都在翻譯外國搖滾金屬音樂。

對於地理有一點興趣,雜七雜八的寫作和評論在這裡也找得到。

搜尋此網誌

2019年11月14日 星期四

Breaking Benjamin - Believe [中文歌詞]

We Are Not Alone 完備計畫(3/3)
第一百二十三首次中文翻譯
"Believe" by Breaking Benjamin
Album: We Are Not Alone (2004)



副歌很兇的一首歌,足稱badass benjamin
Believe後來加入現場演唱歌單,但都是Bass手在唱
話說新bass手(4年了)是個光頭,Ben瀕臨解散期間(2013)早就跟他有合作,看來是老朋友。
根據邏輯推理,
他就是專輯封面這顆光頭(威~~~





lyrics:



Don't tread the water, just stay still
不要在水面一直掙扎,好好待著就好
I'll not be bothered, by you until
我從沒被干擾,直到你出現
I'm picking sides, and pulling the strings
我在選邊站,攀龍附鳳
I'm living lies, and shedding the skin
我活在謊言裡,也想要改變自我
I'm open wide, and letting you in
我敞開心防,讓你加入
I'm wronging rights
我在欺負你的權利

Believe!
相信我吧

I don't care what you want
我才不管你要什麼
I just want mine
我只在乎我自己
Shut up. Smart little bitch
閉嘴啦廢物
I don't need lies
我不需要謊言
I don't care what you want
我才不管你要什麼
I just want mine
我只在乎我自己
Get up, force it to fit
起來,強迫它適應
confined inside
像硬擠在籠子般

Don't pull me under, into the deep
別把我拖下水,拖向深處
I often wonder how it should be
我常常在想,到底要怎樣才正常
I'm picking sides, and pulling the strings
我在選邊站,攀龍附鳳
I'm living lies, and shedding the skin
我活在謊言裡,也想要改變自我
I'm open wide, and letting you in
我敞開心防,讓你加入
I'm wronging rights
我在欺負你的權利

Believe!
相信我吧

I don't care what you want
我才不管你要什麼
I just want mine
我只在乎我自己
Shut up. Smart little bitch
閉嘴啦廢物
I don't need lies
我不需要謊言
I don't care what you want
我才不管你要什麼
I just want mine
我只在乎我自己
Get up, force it to fit
起來,強迫它適應
confined inside
像硬擠在籠子般

I don't care what you want
我才不管你要什麼
I just want mine
我只在乎我自己
Shut up. Smart little bitch
閉嘴啦小王八蛋
I don't need lies
我不想聽謊言
I don't care what you want
我才不管你要什麼
I just want mine
我只在乎我自己
Get up, force it to fit
起來,強迫它適應
confined inside
像硬擠在籠子般  *2
siiiiiiiiiiiide!

沒有留言:

張貼留言

留言時順便追蹤一下我的FB和IG吧!
https://www.facebook.com/godxtaiwan.blogspot.tw
https://www.instagram.com/godxradio/