尬叉

叫做godX未免也太狂妄了,於是叫做尬叉。

是立志畫滿社會課本的男人,結果現在全都在翻譯外國搖滾金屬音樂。

對於地理有一點興趣,雜七雜八的寫作和評論在這裡也找得到。

搜尋此網誌

2023年8月17日 星期四

Godsmack - Whatever [中文歌詞]

 第三百零八次中文翻譯

"Whatever" by Godsmack

Album: Godsmack (1998)





這首歌出現Godsmack這張專輯最常出現的詞彙:Go away!





lyics:

And I wonder

day to day

每天  我都在納悶

I don't like you

anyway

我一點都  不喜歡你

I don't need your

shit today

我不需要  你的鳥事

You're pathetic

in your own way

自行其是  有夠可悲


I feel for you...

我同情你...

(Better fuckin' go away)

(最好他媽閃邊去)

I will behave...

我會遵守...

You better fuckin' go away

你最好他媽閃邊去啦


I'm doing the best I ever did

我試著做到最好了

I'm doing the best that I can

我已經盡我所能了

I'm doing the best I ever did...

我試著做到最好了...


I don't need to

fantasize

我不需要  去幻想

You are my pet

all the time

你永遠是  我的寵物

I don't mind if

you go blind

我才不管  你瞎不瞎

You get what you get

until you're through with mine

跟我斷絕關係後  剩下怎樣隨便你


I feel for you...

我同情你...

(Better fuckin' go away)

(最好他媽閃邊去)

I will behave...

我會遵守...

You better go away!

你最好閃邊去


I feel for you...

我同情你...

(Better fuckin' go away)

(最好他媽閃邊去)

I will behave...

我會遵守...

You better go away

你最好閃邊去啦


I'm doing the best I ever did

我試著做到最好了

I'm doing the best that I can

我已經盡我所能了

I'm doing the best I ever did

我試著做到最好了

Now go away!

現在快滾!

I'm doing the best I ever did

我試著做到最好了

I'm doing the best that I can

我已經盡我所能了

I'm doing the best I ever did

我試著做到最好了

Now go away!

現在快滾!


I'm doing the best I ever did (go away)

我試著做到最好了 (閃啦)

I'm doing the best that I can (go away)

我已經盡我所能了 (閃啦)

I'm doing the best I ever did (go away)

我試著做到最好了 (閃啦)

I'm doing the best that I can (go away)

我已經盡我所能了 (閃啦)


I'm doing the best I ever did

我試著做到最好了

I'm doing the best that I can

我已經盡我所能了

I'm doing the best I ever did

我試著做到最好了

Now go away!

現在快滾!

I'm doing the best I ever did

我試著做到最好了

I'm doing the best that I can

我已經盡我所能了

I'm doing the best I ever did

我試著做到最好了

Now go away!

現在快滾!

I'm doing the best I ever did

我試著做到最好了

I'm doing the best that I can

我已經盡我所能了

I'm doing the best I ever did

我試著做到最好了

Now go away!

現在快滾!


Yeah!

Yeah!

Yeah!

Yeah!

Yeah!

Yeah!

Yeah!

Yeah!



I'm doing the best I ever did (go away)

我試著做到最好了 (閃啦)

I'm doing the best that I can

我已經盡我所能了


沒有留言:

張貼留言

留言時順便追蹤一下我的FB和IG吧!
https://www.facebook.com/godxtaiwan.blogspot.tw
https://www.instagram.com/godxradio/