尬叉

叫做godX未免也太狂妄了,於是叫做尬叉。

是立志畫滿社會課本的男人,結果現在全都在翻譯外國搖滾金屬音樂。

對於地理有一點興趣,雜七雜八的寫作和評論在這裡也找得到。

搜尋此網誌

2020年9月11日 星期五

Breaking Benjamin - Medicate [中文歌詞]

Saturate全專輯翻譯計劃(2/7)
第一百九十四次中文翻譯
"Medicate" by Breaking Benjamin
Album: Saturate (2002)






好簡短的歌詞



lyrics:


I got something up my sleeve
我自有錦囊妙計
(I know you will cover me)
(我知道你會保護我)
Inside out and in between
我全都瞭若指掌
(I know you will cover me)
(我知道你會保護我)
I've got bruises on my knees
我膝蓋滿是傷痕
(I know you will cover me)
(但我知你會保護我)

Inside out and in between
我全都瞭若指掌
And I know you will cover me
而我知道你會保護我

Run away
逃走吧
Make hate
製造仇恨
And get laid
然後好好享受
and get laid
享受刺激
You tie me up
你將我綑綁
I've had enough
我受夠了
So medicate
所以接受治療吧
Medicate
接受治療吧

I'm already incomplete
我早就不完整了
(I know you will cover me)
(但我知你會保護我)
Looking by your empathy
帶著同理心的眼神看我
(I know you will cover me)
(我知道你會保護我)
I've been lying here for weeks
我躺在這好幾個禮拜了
(I know you will cover me)
(我知道你會保護我)
Inside out and in between
我全都瞭若指掌
And I know you will cover me
而我知道你會保護我

Run away
逃走吧
Make hate
製造仇恨
And get laid
然後好好享受
and get laid
享受刺激
You tie me up
你將我綑綁
I've had enough
我受夠了
So medicate
所以接受治療吧
Medicate
接受治療吧            *3


沒有留言:

張貼留言

留言時順便追蹤一下我的FB和IG吧!
https://www.facebook.com/godxtaiwan.blogspot.tw
https://www.instagram.com/godxradio/