尬叉

叫做godX未免也太狂妄了,於是叫做尬叉。

是立志畫滿社會課本的男人,結果現在全都在翻譯外國搖滾金屬音樂。

對於地理有一點興趣,雜七雜八的寫作和評論在這裡也找得到。

搜尋此網誌

2020年7月26日 星期日

Korn - Trash [中文歌詞]

第一百七十五次中文翻譯
"Trash" by Korn
Album: Issues (1999)





這可能是尬叉翻譯以來最短的標題。







How did it start?
是怎麼開始的?
Well, I don't know, I just feel the craving
唔,我不知道,我只是感受到欲望
I see the flesh, and it's most fresh*
我看見血肉,最新鮮的
And it's just there for the taking
它躺在那裡等待被提走
These little girls
這些小女孩
They make me feel so goddamn exhilarated
讓我感受異常興奮
I fill them up, I can't give up
我餵飽她們,我無法放棄
The pain that I'm just erasing
那些我盡力消除的疼痛

I tell my lies, and I despise
我對自己說謊,我憎恨
Every second I'm with you
與你相處的每分每秒
So I run away, and you still stay
所以我要走了,你還會留在這
So what the fuck is with you?
那你還在雞雞歪歪什麼

Your feelings, I can't help but rape them!
妳的感受,我肏他的無法忍受
I'm sorry, I don't feel the same
真是抱歉,我沒有跟妳同樣的感受
My heart inside is constantly hating
我的心底深處只是不斷地仇恨
I'm sorry, I just throw you away!
很抱歉,我要狠心把妳丟下

I don't know why I'm so fucking cold     odd*
我不知道為何我這麼冰冷
I don't know why it hurts me
我不知道為何我會因此受傷
All I wanna do is get with you
我想做的只是繼續忍受妳
And make the pain go away
然後看痛苦會不會隨之而去
Why do I have a conscience?
為何我還保有良心啊?
All it does is fuck with me
良心只會給我的人生狗屎爛蛋
Why do I have this torment
為何我要承受這股折磨啊?
All I wanna do is fuck it away
我想做的只是叫它們滾開

I tell my lies, and I despise
我對自己說謊,我憎恨
Every second I'm with you
與你相處的每分每秒
So I run away, and you still stay
所以我要走了,你還會留在這
So what the fuck is with you?
你到底還在雞雞歪歪什麼

Your feelings, I can't help but rape them!
妳的感受,我肏他的無法忍受
I'm sorry, I don't feel the same
真是抱歉,我沒有跟妳同樣的感受
My heart inside is constantly hating
我的心底深處只是不斷地仇恨
I'm sorry, I just throw you away!
很抱歉,我要狠心把妳丟下

I tell my lies, and I despise
我對自己說謊,我憎恨
Every second I'm with you
與你相處的每分每秒
So I run away, and you still stay
所以我要走了,你還會留在這
So what the fuck is with you?
你到底還在雞雞歪歪什麼

Your feelings, I can't help but rape them!
妳的感受,我肏他的無法忍受
I'm sorry, I don't feel the same
真抱歉喔,我哪來跟妳相同感受
My heart inside is constantly hating
我的心底深處只是不斷地仇恨
I'm sorry, I just throw you away!
很抱歉,我要狠心把妳丟下

Just throw you away!
把妳丟下!
Just throw you away!
把妳丟下!
Just throw you away!
把妳丟下!

沒有留言:

張貼留言

留言時順便追蹤一下我的FB和IG吧!
https://www.facebook.com/godxtaiwan.blogspot.tw
https://www.instagram.com/godxradio/